Wie die meisten Webseiten nutzen wir Cookies. Nähere Informationen dazu, wie wir mit diesen Cookies umgehen, können Sie in unseren Datenschutzbestimmungen lesen.   Einverstanden
 
 

3D Forum > Modeller für Flugsimulations-Moddingprojekt gesucht

Modeller für Flugsimulations-Moddingprojekt gesucht

26.07.2014 16:00
 
duiSa. 26 Jul. 2014, 16:00 Uhr
Hallo zusammen,

als begeisterter Spieler der WW2-Flugsimulation IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover, deren Weiterentwicklung sich seit fast zwei Jahren in den fähigen Händen des internationalen Modding-Teams "Team Fusion" befindet, möchte ich hiermit ein Gesuch von Team Fusion weiterleiten:

Gesucht werden motivierte 3D Modeller, die auf vollkommen freiwilliger und - wie das ganze Projekt - nicht-kommerzieller Basis ihre eigens erstellten Objekte in der Flugsimulation wiederfinden möchten. Angefangen von der Umsetzung einfacherer Landschaftsobjekte und Gebäude, bis hin zu detaillierten Flugzeug-, Schiffs- und Fahrzeugmodellen aus der Epoche des zweiten Weltkriegs ist jede Unterstützung willkommen.

Grundlegende Englischkenntnisse sind für die Kommunikation in dem etwa 50-köpfigen, sehr professionell organisierten Team sicher hilfreich. Weitere Informationen inklusive einer Kontaktadresse könnt Ihr der offiziellen Gesuchsnachricht entnehmen:

Hi everyone. As Team Fusion steadily gets moving on our next update we
would really appreciate those of you with some skill in the following
areas, who feel you could be part of Team Fusion, if you would consider
offering your services as part of next and future updates.

As you may be aware Team Fusion's next update will be a completely new
Theatre and we are already hard at work creating new aircraft and
variants of existing aircraft. However, we really want to build some
cockpits for existing and future aircraft and this, for our small team,
is a huge undertaking. Not only is this required but also our modellers
are building ship variants, new buildings and other environmental
features which is incredibly time consuming. So Team Fusion are
currently recruiting 3D modellers who can help to ease the workload for
our Team by undertaking some of these tasks. Whether you are able to
model buildings, vehicles, artillery, tanks, small static objects,
aircraft, shipping, cockpits, dials.....all of this is of use to our
team of enthusiasts. If you have some skill and ability using primarily
3D Studio Max (but Blender, Cinema 4D, Lighwave, etc, etc should give
you fundamentals) then please get in touch and offer your services.

We are already able to import and export models as can be seen here and
this knowledge can be shared if you are accepted into Team Fusion

3D Max Model

Team Fusion is built from a group of small dedicated aviation Simulation
enthusiasts who really do want to make the best flight sim available,
for free, to the community using the superb Cliffs of Dover engine,
which after months of work by Team Fusion is now well on the way to
being the Flight Sim everyone expected it to be on release.

So, Team Fusion is on the lookout for talent in our community. All Team
Fusion members are made up of Flight Sim enthusiasts just like you. We
do this as a hobby, as a passion and we do it to offer back and give
something to those who don't have this ability but really want the very
best flight sim available.

If you think you have the enthusiasm and experience to get involved as
part of our Team and realise there is no financial reward, just that
feeling of doing something for the sheer hell of being able to, then get
in touch with us at: teamfusion2013@hotmail.com

Team Fusion needs you!

Cheers, TF


Allgemeine Fragen kann ich sicher auch beantworten, bei Detailfragen könnt Ihr Euch aber natürlich auch an "Mysticpuma" unter der obigen Kontaktadresse wenden.

Ich würde mich freuen, wenn sich der ein oder andere Modeller finden würde, der seinen Teil zu der Flugsimulation beitragen möchte. So würde ich auch versprechen, mit Begeisterung die neu-erstellten Modelle zu fliegen, zu fahren oder ggf. auch nur zu zerstören.

Beste Grüße
DUI
 
 

 


 
 
© 3D-Ring - deutsche 3D Software Community, Archiv 2001 - 2006